הרשמו עכשיו להדרכה מיוחדת
והזדמנות להפוך את המשכנתא לרווחית

להגיב על זוהר לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

175 תגובות בנושא מהם 4 השלבים שיאפשרו לך לקצר את תקופת המשכנתא ב-3 שנים ולחסוך 121,581 שקלים

  1. מאת אסף שועה‏:

    שלום

    ראיתי את מה שנקרא הסירטון השני או "מהם 4 השלבים שיאפשרו לך לקצר את תקופת המשכנתא ב 3 שנים ולחסוך 121,581 שקלים", ואני מתקשה להבין איך בהלוואה עם ריבית קבועה צמודה לא היה לך עמלת פירעון מוקדם כאשר הריבית ירדה בלמעלה מחצי אחוז. יש חיה כזו בבנקים?

    תודה מראש,
    אסף

    • מאת עומר דורון‏:

      היי אסף
      במידה והריבית ביום לקיחת ההלוואה היא נמוכה מהריבית הממוצעת
      ביום פרעון ההלוואה לא תשלם קנס, גם בהלוואות צמודות.
      לדוגמא: ביום שנטלת את ההלוואה הריבית שלך עמדה על 2%
      וביום שפרעת את ההלוואה הריבית עמדה על 2.1% ולכן לא יהיה לך קנס
      כי הבנק ישמח לקבל את הכסף שהוא מכר לך ולמכור אותו במחיר יקר יותר (ריבית יקרה יותר)

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  2. מאת מירי גז‏:

    עומר שלום אשמח אם תיצור איתי קשר לגבי מיחזו משכנתא בטל: 0505288840 תודה

    • מאת עומר דורון‏:

      היי מירי
      מור העוזרת שלי תיצור איתך קשר מחר במהלך היום
      שיהיה שבוע מוצלח
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  3. מאת חיים איזמירלי‏:

    מתכנן לבצע מיחזור כרגע נימצא בשני מסלולים פריים ומישתנה כול 3 שנים בבנק ממליצים לא לגעת אשמח להיתיעץ איתך 0536212388 חיים
    גדרה

    • מאת עומר דורון‏:

      היי חיים
      מור העוזרת שלי תיצור איתך קשר מחר במהלך היום
      שיהיה שבוע מוצלח
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  4. מאת שי‏:

    שלום,

    סרטון מענין ומפרה..

    רציתי לדעת מהם התנאים לקבלת משכנתא על מגרש שרכשתי,

    אשמח אם תחזרו אלי 054-4500239,

    תודה,
    שי

    • מאת עומר דורון‏:

      היי שי
      מור העוזרת שלי תיצור איתך קשר מחר במהלך היום
      שיהיה שבוע מוצלח
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  5. מאת זוהר‏:

    ראיתי הסרטון השני ומלבד דוגמאות כלליות אתה יכול להרחיב בהקדמה:
    מה היה התמהיל(תקופה סכום וריביות) של המשכנתא לפני ביצוע המחזור לעומת זו שמוחזרה?
    האם מדובר בשפיצר או קרן שווה וכו' ממש לפרט ולא בכותרות.

    בברכה זוהר

    • מאת עומר דורון‏:

      זוהר שלום
      אני תמיד בוחר בלוח סילוקין שפיצר
      לוח שפיצר עדיף על קרן שווה
      כל ההלוואות לפני המחזור היו בהלוואות צמודות מדד לתקופות ארוכות
      ואז החוב לבנק כל הזמן רק הולך וגודל למרות שהם שילמו לבנק כל חודש כסף
      והחוב שלהם לבנק רק הולך וגדל
      בתמהיל החדש חלק מההלוואות היו לתקופה ארוכה וחלק לתקופה קצרה, כך שהחוב
      לבנק הולך וקטן מהחודש הראשון עם אותו החזר חודשי
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאני מקיים ביום שלישי הקרוב ב 21:00
      להרשמה לכנס כדאי לך להרשם דרך הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar-2-1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  6. מאת שושי‏:

    שמעתי את דבריך רציתי לדעת כיצד אפשר לחסוך אם לוקחים משכנתא על סך 850000 ש"ח לטווח של 28 שנים ולחסוך הרבה כסף אשמח לתשובה

    • מאת עומר דורון‏:

      שושי שלום,
      אין לי מספיק נתונים בשביל לתת לך תמהיל הלוואה רווחי
      התמהיל נבנה בהתאם לגובה ההלוואה, ההחזר החודשי ועוד פרמטרים רבים
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  7. מאת אלכס‏:

    שלום,
    סה"כ נדרש לעשות תמהיל נכון.
    לדעתי כל אחד יכול לעשות את זה בעצמו. למה צריכים אותכם ?

    • מאת עומר דורון‏:

      אלכס שלום
      אתה צודק, רק צריך תמהיל הלוואה נכון!
      זה באמת לא מסובך, אם אתה יודע מה לעשות!
      גם לתקן רכב זה לא מסובך, אם אתה מכונאי ותיק שיודע את העבודה
      וגם לתקן סתימה בשניים זה פשוט מאוד, אם אתה יודע מה צריך לעשות
      אם אתה מקצועי בתחום המשכנתאות, אז באמת תוכל לעשות זאת בעצמך
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  8. מאת יוסי‏:

    ברצוני לשתף אותך בפרטי ההלוואה שלי לאחר המיחזור, אשמח באם תתן לי את חוות דעתך והאם ניתן לייעל את ההלוואה הזאת ועד כמ? כ"כ מהי העלות של מיחזור ההלוואה דרככם האם היא נגזרת לפי אחוזים או שזהו סכום קבוע?
    חלק 1 עומד על 117 בריבית 2.95 צמוד למדד ל 11 שנה
    חלק 2 עומד על 148 בריבית פריים מינוס 0.7 ל 24 שנה
    חלק 3 עומד על 147 בריבית פריים מינוס 0.5 ל 24 שנה
    חלק 4 עומד על 21 בריבית פריים מינוס 1.05 ל 19 שנה
    אלו הנתונים מלפני שנה כמובן שהיום הסכומים נמוכים מעט מהנ"ל אך לא ממש משמעותית
    בתודה מראש

    • מאת עומר דורון‏:

      יוסי שלום
      בגדול ההלוואה שלך היא די טובה
      אך ניתן לגרום לכך שתשתלם לבנק פחות כסף על ריביות והצמדות
      בשביל לדעת כמה כסף אתה יכול לחסוך
      צריך למלא איתך טופס איתור צרכים של כ 8 דקות
      כך שבהתאם לצרכיך האשיים יהיה ניתן להתאים לך את תמהיל ההלוואה הרווחי
      אנחנו לוקחים מחיר אחיד על כל ייעוץ ולא גובים לפי אחוזים
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  9. מאת יוסי‏:

    עומר שלום
    יש לי 2 משכנתאות נפרדות על 2 דירות להשקעה . משכנתא אחת גרועה שנלקחה בשנת 2000 ל 30 שנה על סך 368000ש"ח בריבית צמודה של 7 אחוז כיום עומדת על סכום של 485000ש"ח כשעמלת הפרעון המוקדם שלה היא 125000ש"ח . סה"כ ההחזר בפרעון מוקדם עומד על 610000ש"ח . ההחזר החודשי הוא כ 4000ש"ח . יתרת השנים לתשלום 18 שנה .

    שאלותי העקרונית הן :

    1) האם כדאי למחזר משכנתא כזו למרות עמלת הפרעון המוקדם הגבוהה או להמתין עוד כמה שנים ?

    2) אם יבוצע מיחזור עלי לקחת משכנתא ע"ס 610000ש"ח . אם אשאר באותו טווח של 18 שנים . האם גובה ההחזר החודשי יוכל לרדת מהסכום הקיים ?

    3)איזה תמהיל הגיוני רצוי לקחת במחזור כזה באם יבוצע . והאם בתמהיל החדש יתרת ההחזר תרד מידי שנה ?

    אם יש לך הצעות הגיוניות אפנה את הטיפול המפורט אליך

    יוסי

    • מאת עומר דורון‏:

      יוסי שלום
      מודה לך על השאלה, יש אנשים רבים שנתקלו במקרה כמו שלך
      ממליץ לך לשנות את המשכנתא כבר היום, למרות הקנס הגבוה
      בהלוואה ל 30 שנה אתה תשלם 18 שנה כל חודש לבנק והחוב שלך לא יקטן
      ולכן אם לא תשנה את ההלוואה אז אתה תשלם עוד 10 שנים כ 480,000 שקלים (120 חודשים כפול 4,000 שקלים)
      ולכן עדיף לשלם 125,000 שקלים ולחסוך 480,000 שקלים
      לגבי השאלה השניה – אינני יכול לתת לך תשובה חד משמעית מבלי לקבל נתונים נוספים לגביך
      כמו כסף עתידי שיתקבל, החזר חודשי היום, מטרות העסקה וכד
      לגבי השאלה השלישית – אפשרי לבנות לך תמהיל הלוואה רווחי שבו החוב לבנק יקטן מהתשלומים הראשונים
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  10. מאת מני כהן‏:

    שלום עומר, אנחנו זוג בני 58 עוד מעט. לקחנו בשנת 1998 הלוואה (משכנתא) על ביית שקנינו בסך-400 אש"ח למשך 20 שנה. אנחנו כבר משלמים כמעט 12 שנה, התשלום בשנים האחרונות עומד על כ- 4000ש"ח תשלום חודשי. לפני שנה פנינו לבנק וביקשנו למחזר את ההלוואה, כדי לנסות לצמצם את החוב , או את התשלום החודשי . החישוב שעשו לנו בבנק הפך את הנושא ללא כדאי , בעיקר בשל עמלת הפירעון המוקדם – כמעט – שלושים אלף ש"ח. לכן ויתרנו. התשלום החודשי הזה נוגס לנו היום בפנסיה בצורה משמעותית. האם וכיצד ניתן להשיג את התוצאה עליה אתה מדבר בסרטונים המעניינים שלך. תודה מני.

    • מאת עומר דורון‏:

      מני שלום
      אינני יכול לתת לך תשובה חד משמעית מבלי לראות את הדוח יתרות לסילוק של הלוואת המשכנתא שלך
      את הדוח תוכל לקבל מהמוקד הטלפוני מהבנק למשכנתאות
      בדוח זה יהיה ניתן לראות את מצב ההלוואה נכון להיום
      הגישה שלי אומרת שאם ההחזר החודשי מכביד עליכם היום
      הייתי משנה את המשכנתא
      כי משכנתא צריך לשלם, אך גם צריך להמשיך לחיות
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  11. מאת שלמה‏:

    שלום עומר,
    אני בראשית דרכי בעולם המשכנתאות..
    השבוע אשתי ואני חתמנו על חוזה רכישת דירה (ראשונה שלנו) באשדוד.
    לקראת הפגישה בבנק לחתימה על המשכנתא
    האם ניתן לקבל ייעוץ מכם ללא תשלום לפני שהולכים לבנק- על המסלולים הכדאיים עבורנו, עם פריסת השנים המתאימה כך שנגיע להחזר החודשי המינימלי?

    • מאת עומר דורון‏:

      שלמה שלום,
      לפני שאתה לקוח משכנתא לפי המלצת הבנק, עצור רגע!
      שים את עצמך בעיני מי שנותן לך את ההלוואה
      האם הוא דואג לאינטרסים שלך או שלו
      לצערך הוא תמיד דואג לאינטרסים האישיים שלו וכך אתה תפגע מכך
      כי תשלם לבנק מאות אלפי שקלים לחינם, אותם יכלת לחסוך בפגישה בודדת
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  12. מאת יודא‏:

    בס"ד

    עומר שלום וברכה

    הייתי ביום ראשון ה-25.11 בהרצאה שלך ב-בית ציוני אמריקה, הי'ה מעניין ומועיל מאד, רק בשביל לקבל ממך את

    הטריק של איך לקבל לדירה להשקעה 70% כבר הי'ה כדאי את כל הטרחה, מה עוד לאנשים כמוני שמבינים היטב

    בכל המספרים שהצגת, זה הי'ה "לימוד" שלא יסולא בפז, אשר חלק מהם אני כבר מיישם אותם בפועל.

    לכל הספקנים, אני אומר תגשו לדורון, שלמו לו את העמלה (הזעומה יחסית) ולא תצאו מאוכזבים, מה עוד שהוא

    נותן אחריות על התוצאות, ובאם לא, הוא מחזיר לכם את כספכם.

    אני מאחל לך הצלחה רבה.

    יודא

    • מאת עומר דורון‏:

      יודא תודה רבה
      שיהיה המון בהצלחה

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  13. מאת רונן‏:

    בהתאם לנתונים שמסרתם בסרטון השני . לפי מחשבוני המשכנתאות לא מסתדר לי התשלום החודשי ביחס לגובה המשכנתא
    כמו כן חסרים הנתונים באיזה ריבית ואילו תנאים הם לקחו את המשכנתא הראשונה ומה התנאים והריביות לאחר המיחזור
    בכל מה שרואים בסרטון השני אין בכלל נתונים מפורטים . רק סכום כללי . אבקש לקבל את פירוט תמהיל המשכנתאות לפני המיחזור ואחריו . היות ואין כלל נתונים בסרטון

    • מאת עומר דורון‏:

      רונן שלום
      אלו הנתונים שקרו ללקוחות הנ"ל
      חשפתי את הנתונים הללו בהרצאה האחרונה שלי
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  14. מאת ארז‏:

    לא הגיוני מה שאתם טוענים … האם זו טעות חישובית של הבנק ? האם זו רמייה של הבנק ? ריבית זה מתמטיקה ובזה אין בלוף … מה הסיפור פה ?

    • מאת עומר דורון‏:

      ארז שלום
      זאת לא טעות חישובית של הבנק
      הבנק הוא גוף כלכלי שרוצה להרוויח כסף ובצדק
      אני מציג בהרצאות שלי ובתכנים הרבים שאני מפרסם
      שגם אם תיקח הלוואה של 0% ריבית החוב שלך לבנק רק ילך ויגדל
      הדבר החשוב ביותר בהלוואת המשכנתא זה תמהיל ההלוואה ולא הריבית
      ממליץ לך להגיע לוובינר שאקיים ביום שני הקרוב ב 21:00
      להרשמה לוובינר (הרצאה אינטרנטית) כדאי ללחוץ על הקישור הבא
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar1211/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      יו"ר פשוט משכנתא
      1700-700-041

  15. מאת חנה ברונשטיין‏:

    הייתי בהרצאה שלך, היה מאד מעניין ומאד משכנע.
    מעוניינת ליצור משכנתא רווחית.

  16. מאת יהושע הדסי‏:

    היי עומרי
    התרשמתי מאד מהידע ומהדוגמאות.
    לי אין משכנתא ,אך יש לי הלוואות בבנק שאני יודע כי
    משלם עליהן ריבית גבוהה מאד .
    אשמח לחלוק אתך בחיסכון שבוודאי יקרה כאשר אתה תבחן
    את הנתונים שלי.
    ושוב תודה על הסרטונים המועילים

    • מאת עומר דורון‏:

      יהושע שלום,
      אם יש לך דירה אוכל לעזור לך בצורה מיטבית
      בוובינר ב 21:00 אני מציג דוגמא על מקרה זה
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  17. מאת קובי‏:

    הי עומר,
    לא ברור לי כיצד במשכנתא שלך לא שילמת עמלת פרעון מוקדם.
    אם הריבית ירדה,וההלוואה היתה בריבית קבועה צמודת מדד , הרי שהיית צריך לשלם את הקנס,שהרי הריבית ירדה והבנק ירויח פחות אם יתן את הכסף הזה
    כהלוואה היום.
    האם תוכל להסביר לי מדוע לא היית צריך לשלם?

    תודה.

    • מאת עומר דורון‏:

      קובי שלום,
      לא שילמתי עמלת פירעון מוקדם כי הריבית שלקחתי
      הייתה יותר נמוכה מהריבית הממוצעת למשכנתאות של בנק ישראל
      ריבית ההלוואה שלי עמדה על 2.95% והריבית הממוצעת של בנק ישראל
      ביום שבו בצעתי מחזור להלוואה עמדה על 3.22%, ולכן לא שילמתי קנס
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  18. מאת רות‏:

    1) תודה לך על הסרטונים. נשמעים אמינים ומקצועיים.
    2) האם כדאי למחזר משכנתא שלקחתי בשנת 2001 ע"ס 190,000 ש"ח רק זכאות משרד השיכון(ללא הלוואה מהבנק?). היום אני מחזירה כ-990 ש"ח לחודש.

    תודה ויישר כח
    שנה טובה ומתוקה

    • מאת עומר דורון‏:

      רות שלום,

      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  19. מאת ישראל‏:

    נחמד מאוד
    לי יש משכנתא של 850 אלף שקל ל18 שנים.
    מסלול ההלוואה הוא בריבית פריים מינוס 0.88 על כל הסכום, אין מסללולים נוספים.
    אני יןדע שזה טיפה ריסקי אבל כך יתרת ההלוואה יורדת בכל חודש

    האם לדעתך יש מסלול אחר טוב יותר?
    תודה
    ישראל

    • מאת עומר דורון‏:

      ישראל שלום,
      גם בתקופות שהיה אפשר לקחת את כל ההלוואה בפריים לקחתי עד 60% פריים
      וכל זה בגלל התנודתיות בהחזר החודשי
      בהלוואת פריים ל 25 שנה על כל שינוי של 1% בריבית הפריים, ההחזר החודשי גדל ב 11.3%
      השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך, האם אתה יכול לעמוד בתנודתיות חריפות בהחזר החודשי
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  20. מאת גיל רוזנפלד‏:

    תודה על הסרטים הנפלאים. אני חוויתי את מה שאתה אומר. לקחתי לפני 19 שנה משכנתא בסך 40 אלף ש"ח. צמודת מדד פלוס ריבית של 4 אחוז. שילמתי 19 שנים משכנתא ובאתי לפרוע את המשכנתא אחרי 19 שנה ויתרה לתשלום היתה 33 אלף ש"ח. לפי חשבוני שילמתי לבנק לפחות 90 אלף ש"ח במשך 19 שנים הללו, חוץ מהיתרה לסילוק.
    רציתי לשאול:
    האם לא טוב תמיד לקחת משכנתא בריבית קבועה ללא הצמדה?

    • מאת עומר דורון‏:

      גיל שלום,
      תודה רבה שאתה משתף אותי במשכנתא שלך
      לא תמיד טוב לקחת הלוואה בריבית קבועה שאינה צמודה
      כי אתה כביכול קונה סיכון
      זאת הלוואה שהריבית בה מורכבת מ:
      עלות גיוס הכסף (שהבנק גייס) +
      רווח +
      צפיות אנפלציוניות (כמה הבנק משער שיהיה המדד לאורך כל ההלוואה) +
      קנס (יש בנקים שמראש מכניסים את הקנס)
      ולכן המסלול הזה לא כדאי בעיני
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  21. מאת חנניה‏:

    שלום לך, אני לקחתי משכנתא בגובה 1,000,000 ש"ח מליון ש"ח ל30 שנים אני משלם כל חודש סך 4600 ש"ח האם יש לי איפה למחזר?

    אם הייתי מרויח את הכסף הנ"ל הייתי מכסה הרבה חובות, והסרטון חזק מאוד וברור כל הכבוד תמשיך

    • מאת עומר דורון‏:

      חנניה שלום,
      כדאי לך למחזר את ההלוואה שלך, אך אני חייב לקבל ממך פרטים נוספים
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  22. מאת ירון לב-ארי‏:

    שלום דורון ובוקר טוב, הוידאו הזה ממש טוב !! שיחקת אותה גבר עם הידע, ברכות :-))
    שאלה לי ! אני רוצה לקנות דירה להשקעה עד 400,000 ש"ח, יש לי הון עצמי קטן של 30,000 ש"ח, המשכורת שלי 7,000 ש"ח ,
    אני צריך להגדיל את ההון העצמי שלי כדי שאוכל לקבל משכנתא או שאפשר גם כך ??
    אני רוצה לקחת את המשכנתא שהכי ריווחית עבורי הכי ומתאימה לי.
    תוכל להדריך אותי ?
    אשמח מאוד להפגש איתך.
    תודה והמשך יום מוצלח, ירון

    • מאת עומר דורון‏:

      ירון שלום,
      תודה רבה על הפידבק
      האם יש לך נכס?
      אם אתה רוצה לקנות דירה להשקעה ממליץ לך להביא לעסקה 120,000 שקלים
      אתה יכול להביא אותם או על חשבון הדירה שלך אם יש לך או על חשבון דירה של הוריך (אם יש להם)
      אני מסביר את זה באריכות בובינר שאקיים ביום שני ב 21:00
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  23. מאת מנחם‏:

    עומר – הרצאה טובה.
    קיבלתי הרצאה מצויינת ובמסגרת הלימוד 2 מסקנות:
    1- אבדוק את הדו"ח יתרות לסילוק,
    2- האים יש קנס או לא בכל אחד ממסלולי ההלואה
    ואז אציג את המשכנתא לקבל חוות דעתך.

    בברכה מנחם

    • מאת עומר דורון‏:

      מנחם שלום,
      אשמח שתבצע את הפעולה הבאה:
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  24. מאת יונית סונגו‏:

    שלום רב לך.
    צפיתי בסרטונים שלהלן והתרשמתי עמוקות מההסבר הטוב והמשכנע שלך.
    אני נמצאת במבוך בכל הקשור לנושא זה והייתי מבקשת את עזרתך בכך שתוכל לאמר לי מה לבקש בבנק?
    להלן פרטי ההלוואה שלי- לקחתי 2 הלוואות בשנת 2001 בבנק לאומי למשכנאות .
    הלואה 1 – זכאות – 179,639 – שיטת פירעון "שפיצר" 4% ריבית ו-100% צמודת מדד ל- 30 שנה
    הלואה 2 – הלוואה פרטית בתנאי משלימה – שיטת פירעון "שפיצר" – 5.2% ריבית קבועה – 100% צמודת מדד ל- 20 שנה.
    היום אחרי 11 שנים- יתרה לסילוק של הלוואה 1 – עד 2026 – 44536 ש"ח
    עד 2029 – 69669 ש"ח
    עד 2026 – 43682 ש"ח – אין לי מושג למה זה מחולק כך.
    יתרה לסילוק של הלוואה 2 -עד 2021- 325,870ש"ח –
    אלו הם הנתונים אחרי שביקשתי ושלחו לי את יתרות הסילוק.
    אני לא יודעת מה לעשות בשלב הבא וכמו כן שמעתי אותך אומר שיש מי שיטפל בטופסולוגיה תמורת 200 שח'. אני מעוניינת – אנא הפנה אותי לגורם המתאים
    ושוב אני מבקשת ממך לכוון אותי מה לבקש בבנק על מנת שאני אשנה את המסלול.
    תודה מקרב לב
    יונית

    • מאת עומר דורון‏:

      יונית שלום,
      אני לא כל כך מצליח להבין את הנתונים שציינת
      אשמח לראות את הדו"ח יתרות לסילוק של הבנק שלך
      כל הטופסולוגיה היא תמורת 200 שקלים שנעשים ע"י שליח
      הפתרון הוא לא הטופסולוגיה
      הפתרון הוא לבנות תמהיל הלוואה (מוסבר בסרטון מה זה)
      כך שקרן ההלוואה תלך ותקטן מהתשלומים הראשונים
      עם אותו החזר חודשי שאתה יכול לשלם
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית

      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  25. מאת אופיר‏:

    עומר שלום,
    לקחנו לפני 20 חודשים משכנתא של 750,000 ש"ח לחמש עשרה שנה בריבית קבועה של 2% צמוד למדד.
    ברצוני לדעת האם לדעתך בנתוני השוק היום, אני יכול לקחת משכנתא טובה יותר?
    ומה יהיה הסכום הכללי שאחזיר לבנק בתום התקופה עבור המשכנתא הקיימת?

    • מאת עומר דורון‏:

      אופיר שלום,
      אם המדד יעלה בממוצע ב 0.25% בחודש אז תחזיר לבנק
      בתום תקופה 1,098,180 שקלים
      ההלואה שלך היא די טובה
      הייתי משלב בתוכה מסלול פריים ואז מקצר את הלוואת המשכנתא שלך עם אותו החזר חודשי
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  26. מאת מוטי‏:

    לקחתי משכנתא 60000 פריים מינוס אחד ל 20 שנה

    ו350000 בריבית משתנה של 2.4 ל25 שנה מה אני יכול לעשות ?

    • מאת עומר דורון‏:

      מוטי שלום,
      הייתי ממליץ למחזר את ההלוואה שלך
      בגלל ההלוואה הצמודה שלך ל 25 שנה
      בהלוואה זו אתה תשלם לבנק 12 שנה והחוב שלך לבנק רק ילך ויגדל
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  27. מאת איציק‏:

    דורון שלום,
    צפיתי בקלטת השנייה שלך. ואני מסכים אתך שאין ספק שאנשים צריכים לדעת על מיחזור ולא לחשוש מלעשות מיחזור זה יכול לחסוך הרבה כסף.
    הערה שיש לי אליך זה ההגדרה שלך "משכנתא רווחית" לדעתי אין כזה דבר. אתה לא יכול לקנות כסף וגם להרוויח עליו. אתה יכול לקנות כסף ולשם פחות. כלומר אתה צריך לדעת איך לא להיות פראייר ולשלם פחות על הכסף שאתה קונה בצורת משכנתא.

    ברצוני להציג בפניך הלוואה שאני לקחתי ולשמוע את דעתך:
    לקחתי משכנתא בשנת 2000 בגובה של 860 אלף שח. הריבית אז עמדה על יותר מ- 7% (זוכרים פעם אלו היו הריביות). לכן החלטנו לקחת הלוואה בריבית משתנה ל- 25 שנה כאשר הריבית משתנה כל שנה.

    לאחר כשנתיים או שלוש הריביות במשק ירדו ובדקתי מחזור של המשכנתא (לציין שבמחזור הבנקים מנצלים את זה ונותנים ריביות גבוהות יותר מאשר לווה חדש גם אם זה מבנק אחר). לאחר בירורים בכל הבנקים הנותנים משכנתא הגעתי לריבית הטובה ביותר למשכנתא בריבית גבוהה צמודה בגובה של 4.95%. הבנק שלוויתי ממנו את ההלוואה מקורית בנק דיסקונט למשכנתאות היה מוכן לתת לי 5.1%. בחישוב של סגירת תיק ופתיחת תיק חדש (לא הייתה עמלת יציאה) + אישתי שחלתה והיום אי אפשר לבטח אותה על משכנתא חדשה, החלטתי אז לקבע את המשכנתא להלוואה בריבית קבועה צמודה בגובה של 5.1%.

    כמובן שטעיתי בלקיחת משכנתא שכזאת בייחוד שיש עמלת פרעון בהיוון הריבית לכל התקופה שנשארה.

    בשנת 2007 או 2008 התחילו הריביות לרדת במשק והיה חלון הזדמנויות שפיספסתי שיכולתי למחזר את המשכנתא מבלי לשלם כמעט עמלת פרעון אבל לצערי לא יכולתי לטפל בעניין.

    כך שהיום אני משלם כ 7000 שח בחודש כמובן שסכום המשכנתא לא יורד כמעט ובמחזור אני צריך לשלם עמלה גבוהה.
    אם יש לך רעיון איך אני יוכל לצאת מהפלונטר אשמח לרעיונות.

    בברכה,
    איציק

    • מאת עומר דורון‏:

      איציק שלום
      בעיני כל דבר שאתה משלם, אתה בסופו של דבר משקיע
      בסופו של דבר הנכס שלך הוא השקעה ולכן אם תסיים את הלוואה לפני הזמן
      ותשלם לבנק פחות כסף אז תרוויח מזה
      לגבי המשכנתא שלך –
      בשביל לדעת פרטים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  28. מאת מוטי רוזנשטוק‏:

    עומר שלום,

    העברת את המסר בצורה ברורה.

    קודם כל שתי שאלות כלליות –
    1. אם אתה נותן כ"כ הרבה מידע בחינם ממה אתה מתפרנס? האם אתה מייעץ ללקוחות פרטיים ומלווה אותם לאורך התהליך?
    2. אם (תאורטית) כולם ישנו את המכנתאות לפי המלצתך ונשלם פחות לבנקים האם זה לא יביא לקריסה כלכלית שתשפיעה על כל השוק? הרי כולנו רוצים בנקים יציבים – מהיכן יביא הבנק הכנסה גבוהה ובטוחה במקום ההכנסות ממשכנתאות הציבור?

    שאלה ספציפית –
    המדד בחישובים שלך תמיד 0.3% חודשי. לפי זה אתה מחשב תאורטית את גובה הקרן וההחזר. מה אם המדד לצרכן לא עולה בצורה לינארית?

    תודה,
    מוטי

    • מאת עומר דורון‏:

      מוטי שלום
      נתחיל במדד –
      בשנת 2007 המדד עלה ב 3.4% בשנה
      בשנת 2008 המדד עלה ב 3.8% בשנה
      בשנת 2009 המדד עלה ב 3.91% בשנה
      מה שמפיע על המדד זה השינוי החודשי ולא השינוי השנתי
      מכיוון שהמדד משתנה כל חודש וכשאני מבצע חישובים עתידיים אני לא יכול להציג
      את הלוח סילוקין מבלי לקחת מדד ממוצע שעולה כל חודש
      לגבי פנסתי – יש לי חברה המתמחה בייעוצי משכנתא
      אך לפני כן יש לי חזון שהוא לחסוך למספר רב ביותר של בתי אב במדינת ישראל
      בתשלום המשכנתא, כך שייקל על מהלך חייהם
      אני מאמין בגישה שככל שתיתן יותר גם תקבל יותר, וזה מה שקורה אצלי בפועל
      לגבי הבנקים –
      אל תדאג, היציבות הבנקאית תמשיך להיות חזקה
      הבנקים לא יפגעו מהמהלכים שלי, הם פשוט מרוויחים פחות כסף
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  29. מאת חיים‏:

    סרטון והסבר מעניין מאד מאד הייתי רוצה לסדר עניינים רק שאני לא יודע מאיפה להתחיל אני לקחתי משכנתא של 600000 ש"ח ל30שנה 420000 ברבית של 2.3 ו 180000 בפריים 0.86 לשלושים שנה. הסכום כולו במסלולים של 5שנים ברבית משתנה הייתי שמח להיעזר בך

    • מאת עומר דורון‏:

      חיים שלום
      לפי הנתונים שציינת ממליץ לך לבצע מחזור להלוואה שלך
      וזאת בגלל ההלוואה הצמודה ל 30 שנה שבה תשלם לבנק כל חודש במשך 18 שנה כל חודש
      והחוב שלך לבנק לא יקטן כלל
      הפתרון הוא לבנות תמהיל הלוואה (מוסבר בסרטון מה זה)
      כך שקרן ההלוואה תלך ותקטן מהתשלומים הראשונים
      עם אותו החזר חודשי שאתה יכול לשלם
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  30. מאת יעל‏:

    שלום עומר

    לקחתי משכנתא על סך 365,000 ש"ח בתנאים : 100,000 ש"ח בהחזר של 10 שנים בריבית קבועה 2.1% צמודת מדד + 265,000 ש"ח בהחזר ל20 שנה פריים לא צמוד . אשמח מאוד לדעת מהי דעתך, ומה יהיה ההחזר הסופי על המשכנתא
    תודה, יעל

    • מאת עומר דורון‏:

      יעל שלום
      לא ציינת לי את הריבית בהלוואת הפריים
      התמהיל שלך הוא טוב, אך ניתן לשפר אותו ולקצר את תקופת ההלוואה שלך עם אותו החזר חודשי
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  31. מאת שמוליק‏:

    שלום ותודה
    אך אם הרבית בה לקחתי את המשכנתא נמוכה מהרבית היום. אז מה תועיל פעולת המחזור ?
    לקחתי משכנתא בתמהיל מסויים כיצד נדע האם היא רווחית
    תודה
    שמוליק

    • מאת עומר דורון‏:

      שמוליק שלום,
      צריך לבחון את המשכנתא שלך
      כפי שציינתי בסרטון הראשון הריבית לא כל קריטית, אלא התמהיל
      יכול להיות שיש לך ריבית נמוכה, אך ההלוואה שלך היא צמודת מדד לתקופה ארוכה
      ואז למרות הריבית הנמוכה החוב שלך לבנק כל הזמן הולך וגדל
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  32. מאת אמיר‏:

    כל הכבוד!
    נותן תקווה – מאוד חשוב וכמובן שהפצתי לכל המשפחה והחברים.
    איפה היית עד היום?? :))
    עשה חיל והמשך כך, תודה רבה.

    • מאת עומר דורון‏:

      אמיר תודה רבה על ההפצה והפרגון
      בטוח שחבריך מודים לך על כך
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  33. מאת יוסי‏:

    שלום רב
    ראשית תודה על ההארה של נושא המשכנתא והייתי מבקש לדעת את דעתך .
    לפני כשנתיים לקחתי מס' הלוואות משכתא לתקופה של 10 שנים בסכומים של 200,000 ש"ח 180,000 ש"ח לפי ריבית פריים מינוס 0.9% עם הסדר שבשנתיים הראשונות אשלם רק את הריבית . האם במקרה זה כדאי לעשות מיחזור משכנתא או להמשיך באותו מסלול? והאם כדאי מידי פעם להקטין את סכום המשכנתא ואם כן
    האם לקצר את תקופת ההחזר או להקטין את הסכום ולהשאיר את תקופת ההחזר כמו שהיא.
    תודה ואשמח לקבל את תגובתך בנידון – יוסי

    • מאת עומר דורון‏:

      יוסי שלום,
      קצת קשה לי לתת לך תשובה מדויקת
      מבלי לדעת איך נראית ההלוואה שלך היום ומהם צרכיך
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  34. מאת יוליה‏:

    החודש לקחנו משכנתא של 799,000 במסלול הבא: שני שליש מהמשכנתא לקחנו במסלול של ריבית קבועה לא צמודה המשתנה כל חמש שנים של 4.27
    שליש מהמשכנתא לקחנו פריים פחות 0.9 אחוז. את כולם לקחנו ל- 30 שנה. כרגע שנתיים אנחנו משלמים את הגרייס עד שהדירה תיבנה.
    בנוסף נאלצנו לקחת הלוואה של 70000 ש"ח ל-20 חודשים בריבית של פרים + 1.5.
    מה ההצעה שלך?

    • מאת עומר דורון‏:

      יוליה שלום,
      אני חייב לדעת פרטים נוספים לפני שאוכל לתת לך תשובה מדויקת
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  35. מאת מזל לוזיה‏:

    אני אמא לילד שהתחתן לפני שנה היום הוא משתכר כ60000 שח לחודש אשתו בסטז ולכן לא עובדת האם כדאי להם לקחת משכנתא לרכישת דירה ומה גובה המשכנתא שהם יכולים לקחת אם אנחנו ההורים נהיה שותפים להחזר המשכנתא

    • מאת עומר דורון‏:

      מזל שלום,
      אני לא יכול לתת לך תשובה ללא ידיעת פרטים נוספים
      האם יש הון עצמי? מה ההחזר החודשי שאתם מוכנים להשתתף?
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  36. מאת דניאלה‏:

    שלום,
    אנחנו לקחנו משכנתא בגובה 783,000, רובה ל25 שנה וחלק ל15.
    373,000 קבועה צמודה ל25 שנה, B-046%
    260,000 פריים לא צמוד ל 25 שנה, ריבית 3.144, P-0.9%
    150,000משתנה כל 5 צמוד ל15 שנה ריבית 2.11 , B-0.850%

    לא הצלחתי למצוא בכל הדפים מהי הריבית לחלק הראשון, אך מצאתי עלות אפקטיבית אם זה עוזר:
    ל373 אלף – 3.29%
    ל- 260 אלף 3.17%
    ול150 2.15%

    התחלנו לשלם את המשכנתא לפני שלושה חודשים והתשלומים התבצעו באופן הבא:
    06/12 – 4730 ש"ח
    07/12 – 4041 ש"ח
    08/12 – 3999 ש"ח
    היתרה המשוערכת של הקבועה צמוד באמת גובה בכ2000 ש"ח, אך של השתיים האחרות נמוך ביחד באותו סכום.
    כרגע היתרה המשוערכת של כל המשכנתא עומד עדיין על אותו סכום שלקחנו בהתחלה (783,000)

    אשמח לתגובתך בנושא
    דניאלה

    • מאת עומר דורון‏:

      דניאלה שלום,
      ממליץ לכם לשנות את הלוואה הצמודה ל 25 שנה, כי שם אתם תשלמו כל חודש במשך 12 שנה
      והחוב שלכם לבנק רק ילך ויגדל, וזה חבל מאוד
      המצב שלכם הוא טוב, כי כמעט ולא שלמתם משכנתא כלל, כך שכמעט לא הפסדתם מאומה
      השיא אצלי בחברה זה מחזור הלוואה לקלוח שיום לפני כן חתם על משכנתא
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  37. מאת איציק יקותיאל‏:

    עומר שלום
    להלן נתוני המשכנתא שלקחתי בתאריך 9/2010
    מליון ש"ח ל25 שנה.ריבית של 1.45% משתנה כל 5 שנים צמודת מדד.(מתואמת 1.46% לשנה)
    320,000 ש"ח ל25 שנה בפרמיים מינוס 1.15%(הפרמיים היה בזמנו 3.25%

    אשמח לתגובתך

    • מאת עומר דורון‏:

      איציק שלום
      הייתי ממליץ לך לשנות את הלוואת המשכנתא שלך
      כיוון שיש לך הלוואה הצמודה למדד המחירים לצרכן לתקופה של 25 שנה
      ואז אתה תשלם לבנק במשך 12 שנה כל חודש והחוב שלך לבנק רק הולך וגדל
      שיבה נוספת שהריבית שקבלת היא כביכול נמוכה, אבל יש אתה בעיתיות
      בתום 5 שנים הריבית תשתנה ואז הריבית יכולה להיות מאוד גבוהה
      כמו שקרה בעבר שבה הריביות עמדו על 8% ואף יותר מזה
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  38. מאת איציק יקותיאל‏:

    סרטון ברור מאוד והתכנים מעוברים בשפה פשוטה.כל הכבוד

    • מאת עומר דורון‏:

      איציק שלום,
      תודה רבה על הפידבקים
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  39. מאת ענת אמיר‏:

    שלום, קודם כל תודה רבה על הארת העיניים, אני עכשיו בתהליך לקיחת משכנתא ולומר את האמת אני הולכת לאיבוד. יש לי הצעה מבנק לאומי הלואה של 200000 שח
    50000 ריבית משתנה לשנה במרווח של 0.8 ל13 שנה
    ו150000 בריבית של 1.9 אחוז צמוד למדד לעשר שנים
    את הביטוחים חיים ונכס עשיתי בנפרד, יש לי ביטוח חיים ששעבדתי אותו, ועשיתי ביטוח נכס בנפרד.
    האם תוכל לומר לי אם התמהיל הוא רווחי כדברייך ומה יהיה גובה ההחזר.
    ושוב תודה רבה, האתר והסרטונים בהחלט חשובים מאוד לכל אחד.
    ענת אמיר

    • מאת עומר דורון‏:

      ענת שלום,
      קצת קשה לי לתת לל תמהיל רווחי ללא ידיעת צרכיך וסוג העסקה
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  40. מאת שלמה גיא‏:

    עומד שלום, אני לקחתי משכנתא של 140,000 שקל בלבד ל15 שנה.
    המשכנתא מחולקת בצורה הבאה:
    50,000 – צמוד מדד
    90,000 – פריים מינוס חצי

    אני מחזיר בערך 950 ש"ח כל חודש.

    אחלה חומר, תודה רבה.

    • מאת עומר דורון‏:

      שלמה שלום
      לא ציינת מה הריבית שאתה משלם בהלוואה הצמודה ולכן לא אוכל להגיד לך כמה תשלם לבנק
      אני יכול לאמר לך שניתן לייצר לך תמהיל הלוואה רווחי יותר ולקצר לך משמעותית את תקופת ההלוואה עם אותו החזר חודשי
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון

  41. מאת חגית‏:

    שלום עומר,

    ראשית אציין שלא לקחתי בחיים הלוואה והצלחתי להתקיים ממה שיש והוא לא הרבה 4500
    שנית, רק אגיד מתוקף עבודתי בתחום החברתי אציין שאנשים לא יודעים גם מה ההגדרות של ריביות….פרים, צמוד מדד מחיר לצרכן, וכד'
    אנו מנסים עכשיו לארגן הרצאות בנוגע להבנת תלושי משכורת, התמודדות מול בנקים (מחפשת מרצה….), לזכויות סוציאליות ועוד (
    אשמח להסביר יותר במייל

    לא הבנתי כמה דברים:
    האם לקחת את הלוואת המשכנתא בבנק אחד ולאחר מכן פנית למקום אחר?
    ואיך מצליחים שלא יהיו קנסות יציאה?
    האם בזכות הקטנת אחוז הריבית הצלחת להקטין את שנות ההחזר?

    • מאת עומר דורון‏:

      חגית שלום,
      פני למייל הבא:
      info@simplemortgage.co.il
      השאירי את מספר הפלאפון שלך ורעות העוזרת שלי תיצור אתך קשר
      לגבי הרצאות בתחום
      על כל שאלותיך אענה בוובינר שאקיים ביום שני ב 21:00
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  42. מאת הדר‏:

    שלום
    אנחנו עומדים לפני לקיחת משכנתא לדירה הראשונה שלנו שבכוונתנו לקרוא לילד בשמו דירה להשקעה ואנחנו גרים בשכירות
    המשכנתאות היא על 1/3 פריים -0.9 ו 2/3 על ריבית מדד סכום ההלוואה הוא בסביבות ה 220,000₪ ל 15 שנה שנאמר לנו שגובה ההחזר החודשי יהיה 1550₪
    יש מה לשפר בהלוואה כזו?

    • מאת עומר דורון‏:

      הדר שלום
      אני שמח שאתם עושים צעד אמיץ וקונים דירה להשקעה
      קצת קשה לי לתת לך תשובה מעמיקה מבלי לדעת את כל הנתונים שלך
      אותהתמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא
      ם אני צריך בשביל לבנות לך תמהיל הלוואה רווחי

  43. מאת אריק בראל‏:

    הרעיון הוא מאד נחמד וחשוב… אבל בעצם לא מדובר על זה שפתאום אתה מקבל צ'ק על סך 19,000 ש"ח ויכול לממש אותו, לא מדובר בכסף נזיל, מדובר על חסכון. כלומר כסף שהיית אמור לשלם ובסוף לא הוצאת אותו. דבר חשוב אמנם אבל בסרטון אתה מתאר את זה כאילו מחר בבוקר אתה מקבל ל'כיס' סכום כסף גדול וזה לא נכון! אגב, בהמשך לסרטון מס' 1 שגם שם אתה לא מקבל לכיס 190,000 ש"ח.
    זה לא מספיק ברור מהסרטונים שמדובר בחסכון ולא בצ'ק לפדות מחר בבוקר. חבל.

    • מאת עומר דורון‏:

      אריק שלום,
      אני בחרתי לשלם לבנק פחות כסף
      לחילופין בכל מחזור משכנתא יש לי את האפשרות
      לשלם את אותו החזר חודשי ולמשוך את הכסף הזה לעו"ש
      ואז אשאר עם אותו החזר חודשי
      זה אפשרי, אני העדפתי לקצר את תקופת ההלוואה
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  44. מאת אמיר‏:

    הסרטון מאלף
    אמי רכשתי השבוע דירה להשקעה ועומד לקחת 500000 שח משכנתא
    אשמח לקבל ייעוץ
    מוכן לשלם עבורו

    • מאת עומר דורון‏:

      אמיר שלום
      צפה בוויבנר ביום שני ב 21:00
      אתן סיכום של כל הסרטונים ופירוט מעמיק לשאלתך
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  45. מאת חיים ציון‏:

    ראשית , תודה רבה .
    יש לי משכנתא על הבית שאנחנו גרים בו 400000₪ ל20 שנה ( 244 חודש)בריבית משתנה, בסיס לקביעת ריבית פריים ,שיעור ריבית כוללת 4% . נשאר 203 החזר חודשי 1008₪.
    הלוואה נוספת על הבית – הלוואה לכל מטרה 150000₪ ל 240 חודש שיעור ריבית כוללת 5.25% שיעור ריבית מתואמת 5.38%. נשאר 207 החזר חודשי 2400₪
    משכנתא על נכס מניב 310000₪ ל15 שנה 180 חודש – נשאר 78 בריבית קבועה 5.2% צמוד מדד החזר חודשי 3100₪
    הלוואה של 50000₪ ל 60 חודש החזר חודש 1200₪ בריבית של 7% נשאר 36 חודש
    הלוואה של 50000₪ ל60 חודש החזר חודשי 1400₪ בריבית 13% נשאר 46 חודש
    הלוואה של 22000₪ ל -24 חודש , החזר חודשי 968 בריבית פריים נשאר 4 חודשים
    אני ואישתי משתכרים 150000₪ נטו כולל רכבים מהעבודה
    יש לנו 3 ילדים ועוד אחד בדרך
    אנחנו על הקסקס כל חודש – עם מינוס של 100000₪ עובדי עצות .

    מבקש לבדוק אופציה למחזור / לתקן את המצב המסורבל
    תגובתך בבקשה

    • מאת עומר דורון‏:

      חיים שלום,
      אתה צריך לפרוס את כל הלואוות שלך מחדש
      כיוון שיש לך הלוואות לתקופות ארוכות שעליהם אתה משלם מעט וההחזר החודשי הוא נמוך , ויש בעיתיות בירידת הקרן
      ויש לך הלוואה שהיא לתקופה מאוד קצרה בריביות מאוד גבוהות שעליהם אתה משלם הרבה מאוד כסף
      מה שצריך לעשות זה לפרוס את כל ההלוואות מחדש ולהוסיף את החוב שלך בסך 100,000 שקלים
      ולבנות 4 תמהילי הלוואה חדשים, כך שתוכל לעמוד בהחזר חודשי הגיוני כל חודש וגם קרן ההלוואה שלך תקטן
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  46. מאת שושי‏:

    אי אפשר לראות את הסרטון הראשון משום מה

    • מאת עומר דורון‏:

      שושי שלום
      נסי לצפות מדפדפן אחר ואז אני בטוח שזה יתאפשר
      קיימים 3 דפדפנים מובילים:
      כרום, אקספלורר, פיירפוקס
      נסי לצפות בסרטון דרך אחד מהם

      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

      • מאת שושי‏:

        תודה רבה.
        כבר מנסה בדפדפן אחר.
        אני עכשיו בפיירפוקס.
        את שני הסרטונים האחרים
        הצלחתי לראות.

        עשיתי מחזור בינואר השנה
        עם חברה שעוזרת
        במחזורים, כי זה לא משהו
        שאני מבינה בו. נבהלתי
        כששמתי לב שההחזרים
        החודשיים שלי גדלים, למרות
        שמשלמת את התשלומים
        במועדם.

        עכשיו לאחריו המחזור ראיתי
        שמינואר השנה ועד עתה
        סוף סוף הסכום ירד ב 5000
        ש"ח.

        בגלל מה שאמרת אבדוק
        אם ניתן להוריד עוד
        את הריבית מ 2.84%.

        • מאת עומר דורון‏:

          שושי שלום,
          שמח שבצעת מחזור להלוואת המשכנתא שלך
          ממליץ לך לבדוק את ההלוואה שוב, פרט לריביות ולצרכיך
          גם את שאר תמהיל ההלוואה
          כיוון שמשכנתא צריך לנהל ולא לתת לה להתנהל
          תחשבי על זה שהתחלת לחסוך לפנסיה (נניח 10,000 שקלים)
          הסכמת לשלם דמי ניהול של 2% כי את יודעת שצריך לנהל את הפנסיה
          ולשנות את תנאי ההלוואה בהתאם לשינויים שיהיו בשוק ההון
          אבל הלוואת משכנתא שהיא בסכום גבוה יותר (נניח 500,000 שקלים)
          מי מנהל אותה? אף אחד ואז רק הבנק מרוויח
          ממליץ לך שאבחן את תנאי ההלוואה שלך
          בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
          עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
          דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
          כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
          ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
          בנק מזרחי – 1800-475-473
          בנק לאומי – 3200*
          בנק פועלים – 2401*
          בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
          בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
          בנק אגוד – 3200*
          בנק ירושלים – 5727*
          אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
          שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
          למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
          ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
          http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
          מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
          עומר דורון
          מנכ"ל פשוט משכנתא

        • מאת שושי‏:

          שלום עומר,

          תודה על המענה שלך. ביקשתי מהבנק שישלחו לי את דו"ח יתרות סילוק בדואר וזה ייקח זמן מה.

          אספתי את הנתונים ואולי תוכל להתרשם:

          יש 3 הלוואות מינואר 2012, כולן ל 182 חודשים

          1. התחילה מ 97,000 ש"ח כספי בנק משתנה אג"ח A+0.930% הצמדה 70%
          נשאר 95,000 ש"ח

          2. 46,000 בנק לא צמודה משתנה P-0.500% נשאר קצת מעט מ 45,000

          3. 57,000 ש"ח כספי בנק משתנה אג"ח A+1.500% צמודה ב 100% למדד נשאר 56,000 ש"ח

          מה אתה אומר?

          תודה לך על כל תגובותיך,

          שושי

          • מאת עומר דורון‏:

            שושי שלום
            ראשית הבנק יכול לשלוח לך את הדו"ח בפקס
            כל כמה שנים משתנה ההלוואות הצמודות?
            קריטי לדעת בשביל מחזור הלוואת המשכנתא שלך
            אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
            שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
            למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
            ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
            http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
            מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
            עומר דורון
            מנכ"ל פשוט משכנתא

  47. מאת שרונה‏:

    שלום לך ,

    לקחנו רק לפני חודשיים משכנתא של 420,000 ש"ח בתנאים הבאים : 150000 ש"ח ריבית קבועה 3.05% צמודת מדד ל-22 שנים + 120000 ש"ח ריבית 2.75 משתנה צמודת מדד ל- 25 שנים + 150000 ריבית קבועה לא צמודה 5.9% ל-25 שנים . אחרי שראיתי את הסרטונים 1+2 שלך , אני חוששת שלא קיבלנו את ההחלטות הנכונות. אודה לך אם תכתוב לי מה יהיה ההחזר שלנו בתום התקופה של ההחזרים.

    • מאת עומר דורון‏:

      שרונה שלום
      לפי הנתונים שפרסמת אני ממליץ לך לשנות את הלוואת המשכנתא שלך
      המצב שלך הוא מעולה, כי נחשפת לתכנים הללו לאחר ששלמת רק חודשיים
      ואז תשלמי לבנק הרבה פחות כסף על רביות והצמדה
      במידה ותמשיכי במסלול הנוכחי שלך בהלוואות הצמודות למדד לתקופות
      ארוכות, את תשלמי לבנק הרבה מאוד כסף לחינם
      בהנחה שהמדד יעלה ב 0.2% בממוצע והרבית של ההלוואה המשתנה היא 4% (היום הריבית שלך
      היא 2.75%, אך מכיוון שיהיו לך עוד 4 פעמים שינוי בריבית ואם אני בוחן את ההיסטוריה שהיו ריביות של 7% ואף יותר
      אז אני מניח שהריבית היא 4%)
      על 150,000 שקלים' בתום תקופה תחזירי לבנק 292,133 שקלים
      על 120,000 שקלים בתום תקופה תחזירי לבנק 283,209 שקלים
      על 150,000 שקלים בתום תקופה תחזירי לבנק 287,191 שקלים

      בסה"כ תחזירי לבנק 862,533 שקלים על הלוואה של 420,000 שקלים

      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  48. מאת ורדה‏:

    אתה איש מקצוע מעולה ויודע להעביר את המידע מעולה. תודה

    • מאת עומר דורון‏:

      ורדה תודה רבה
      אני מודה לך על המחמאות
      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  49. מאת מירה‏:

    איך אני בוחנת את האפשרויות השונות לפני לקיחת משכנתא מבלי לפספס הצעה טובה ומבלי להפוך את הבדיקה לפרויקט

    • מאת עומר דורון‏:

      מירה שלום
      הרשמי לוובינר שאני מקיים ביום שני ב 21:00
      אני מסביר שם איך עושים זאת
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  50. מאת סטיבן רוזנברג‏:

    1. הייתי שורד עוד כחודש מהכסף הזה שהיה מוריד את המינוס שנושק למיסגרת האשראי שלי.
    2. האם ניתן לשפר את מיבנה \מיחזור המשכנתא כך שאשלם את אותו החזר בתנאים טובים יותר ואת ההפרש אקבל כהלוואה לתקופה מסוימת כך שיהיה לי מקור להלוואה לכיסוי חלק מהמינוסים שיש לי בחשבון העו"ש . (אינני עובד כרגע ואין לי תלושי שכר ויכולת לקחת הלוואות דרך החשבון העו"ש שלי.
    2. הסירטון עשוי בצורה מאוד מיקצועית ומשכנעת ובעיקר מחמם את הלב שאולי יש דרכים לחסוך או להנזיל כסף למי שזקוק לכך כהלוואת גישור לצרך הישרדות בתקופות קשות שאין בהן הכנסה שוטפת או בכלל.
    יישר כח , עומר דורון.

    • מאת עומר דורון‏:

      סטיבן שלום
      טובה רבה על הפידבקים
      אני שמח שהפקת ערך רב מהסרטון
      ניתן כמובן לקחת הלוואה על חשבון הנכס שלך לכיסוי כל ההלואות
      גם הלוואות של המערכת הבנקאית וגם של חברות האשראי (אם יש לך)
      כמו כן מומלץ בחום להחליף את האוברדרפט בהלוואה על חשבון הנכס שלך
      כך תוכל להקטין משמעותית את ההחזר החודשי שלך
      הבעיה בהלוואות שהבנק מציע לך (הפקידה שבה מתנהל חשבון העו"ש שלך)
      שהן הלוואות בריביות מאוד גבוהות לתקופות קצרות
      ולכן ההחזר החודשי שלך הוא מאוד גבוה

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  51. מאת אדיר אהרוני‏:

    היי עומר..אני לקחתי לפני כחודש הלוואה מהבנק של 48,720 שח.
    תקופת האשראי היא ל60 חודשים ו 8 ימים.. כל חודש אני משלם 880.86 ש'ח.
    אני משלם בריבית משתנה.
    שיעור ריבית התחלתית שלמ3.2500%.
    יש לי עוד נתון שאני לא מבין אותו: ריבית התחלתית מותאמת- 3.2988.
    תודה לך!

    • מאת אדיר אהרוני‏:

      ד"א, ראיתי את הסרטונים שלך, ובאמת יש בהם הרבה עניין.
      מה אתר האנטרנט שלך?

      • מאת עומר דורון‏:

        אדיר שלום
        אתר האינטרנט שלנו הוא
        http://www.simplemortgage.co.il/

        מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
        עומר דורון
        מנכ"ל פשוט משכנתא

    • מאת עומר דורון‏:

      אדיר שלום
      אם יש לך בית נוכל לשפר לך את התנאים שקבלת בהלוואה שלך
      מה שתוכל לעשות זה להחליף את ההלוואה הנ"ל שהיא לתקופה קצרה
      ובריביות גבוהות להלוואה שהיא מוגדרת כהלוואה לכל מטרה על חשבון
      הנכס שלך ואז ההחזר החודשי שלך יהיה נמוך יותר

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  52. מאת חמדה‏:

    ושוב היי עומר,

    בהמשך לפנייתי הקודמת, לאחר ששמעתי את הוידאו השני, להלן פרטי ההלוואה:
    1. לא צמודה
    2. רביתית משתנה P+0.7

    הסכום 230000 נלקח ל- 180 תשלומים בסוף 2009, תחילת ההחזרים – ינואר 2010.
    מאוד מודה לך אם תוכל לומר לי כמה אחזיר בסופו של דבר, והאם זו נקרית הלוואה רווחית או לא.
    לילה טוב,
    תודה,
    חמדה

    • מאת עומר דורון‏:

      חמדה שלום
      מודה לך ששתפת אותי בהלוואה שלך
      אני צריך את הסכום המדוייק שיש לך בכל מסלול
      בשביל לתת לך תשובה מדוייקת
      פני למוקד של הבנק שלך ובקשי ממנו דו"ח שנקרא
      דו"ח יתרות לסילוק
      בדו"ח זה אני יכול לראות את כל מצב ההלוואה שלך
      מצרף לך את הטלפונים של המוקדים של הבנקים להוצאת הדו"ח

      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  53. מאת חנה‏:

    כמעט הכל נכון.לא בדקתי את החישובים שלך,אבל מה שבטוח הוא שהבנקאים לא מתוגמלים בהתאם לביצועים שלהם,אם זה היה כך -לי לא הייתה משכנתהעל הבית.
    תתפלא אבל יש בנקאים שדואגים ללקוחות שלהם,חובתינו להציג את כל הנתונים והאפשרויות על מנת שהלקוח יקבל את ההחלטות הטובות לו.
    אני בנקאית ,לא במשכנתאות ,אבל בנקאית עם מצפון ואיכפתיות.
    רוב האנשים פשוט לא משקיעים אנרגיה בלבדוק כמו שצריך את הנושא ולעקוב אחריו.

    • מאת עומר דורון‏:

      חנה שלום
      אני שמח על תגובתך
      אני מאוד שמח שאת בנקאית שבאמת אכפת לה מהלקוחות שלה
      אני מדבר על עולם המשכנתאות ששם לא מסבירים ללקוח את הכל
      הבנק לא אשם בזה, אלא הלקוח
      תפקדי הבנק הוא להרוויח כסף וזה לגיטימי כמו כל גוף כלכלי
      ולכן מי שאשם במצב הוא הלקוח שלא בודק לפני שהוא לוקח הלוואה
      כן ירבו בנקאים כמוך שאכפת להם מהלקוחות שלהם

      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  54. מאת יוני‏:

    שלום לך!

    סכום המשכנתא שלי היא 765,000

    לפי התמהיל הבא:

    120,000 פריים לא צמוד 30 שנה

    30,000 צמוד דולר משתנה ליבור ל – 3 חודשים 30 שנה

    50,000 משתנה – אג"ח כל 5 שנים גרייס מלא ל 7 חודשים 25 שנה

    565,000 משתנה – אג"ח כל 5 שנים גרייס מלא ל 7 חודשים 30 שנה

    תודה יוני

    • מאת עומר דורון‏:

      יוני שלום
      אני לא יכול לבדוק כמה תחזיר לבנק ללא מתן ריביות של כל ההלוואות שלך
      לפי תמהיל ההלוואה שיש לך הייתי ממליץ לך בחום לשנות את ההלוואה הנוכחית שלך
      גם מבלי לדעת אלו ריביות יש לך
      תמהיל ההלוואה שלך הוא מאוד רווחי לבנק
      יש לך 30,000 שקלים הצמודים ל 30 שנה
      50,000 שקלים הצמודים ל 25 שנה
      ו 565,000 שקלים הצמודים ל 30 שנה
      אני אתן לך מספר כללי אצבע:
      בהלוואות צמודות ל 30 שנה – אתה תשלם 18 שנה והחוב שלך (קרן ההלוואה ) לא תקטן
      בהלוואה הצמדוה ל 25 שנה – אתה תשלם 12 שנה והחוב שלך (ראן ההלוואה ) לא תקטן
      זאת אומרת שאתה משלם כל חודש לבנק ואתה זורק כסף לפח (ומעשיר את הבנק)
      כי אתה צריך להחזיר לבנק יותר מהסכום שלקחת

      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  55. מאת בנימין גליקסמן‏:

    שלום
    בכתבה אתה לא מציין איזה סכום קיבלת בעת מיחזור המשכנתא ולאיזה תקופה…לא ברור לי איך אני יכול לבקש מהבנק לא לחייב אותי בעמל פרעון מוקדם, בכל פעם שאני מבקש מהם התשובה יש לך עמלה וזה לא משתלם לך…האם הייתי צריך לבקש מראש אפשרות לפרוע מתי שארצה

    • מאת עומר דורון‏:

      בנימין שלום,
      מופיע בסרטון שלקחתי 202,000 שקלים ל 9 שנים בריבית קבועה צמודת מדד
      אתה לא מבקש מהבנק שלא יחייב אותך בעמלת פירעון מוקדם
      אלא הבנקים פועלים לפי חוקי בנק ישראל
      והחוקים אומרים שאם לקחת הלוואה שהיא צמודה למדד והריבית ביום פירעון ההלוואה
      גבוה מהריבית שלקחת, אז לא תשלם קנס
      במקרה שלי לקחתי הלוואה בריבית של 2.95% והריבית הממוצעת למשכנתאות של בנק ישראל עמדה על 3.22%
      ולכן לא שלמתי קנס.
      לגבי פרעון ההלוואות שלך –
      אני יכול להגיד לך שגם אם יש לך קנס, ברוב המקרים שנתקלתי בהם כדאי לבצע מחזור להלוואה.

      אך בשבילך לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  56. מאת בנימין גליקסמן‏:

    שלום
    אתה לא מציין בכתבה איזה סכום לקחת בעת מיחזור המשכנתא ולאיזה תקופה..לא הבנתי איך אני יכול לבקש מהבנק לפרוע את המשכנתא ללא קנס ומתי שאני רוצה כל פעם שאני הולך ומבקש הם אומרים לי יש לך לשלם עמלה וזה לא משתלם לך. האם הייתי צריך לבקש מראש אפשרות לפרוע את ההלואה מתי שאני רוצה? יש אפשרות כזאת?

  57. מאת אתי אורנשטיין‏:

    מעניין ביותר הייתי מעוניינת שתחזור אלינו על מנת לבדוק הוזלת עלויות במשכנתא קיימת, תודה אתי.

    • מאת עומר דורון‏:

      אתי שלום
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אני אשמח לראות אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  58. מאת זכריה‏:

    עומר שלום,
    אני עוקב אחר החומר שלך זה זמן מה, החומר אכן מחכים ובהחלט שינה לי את התפיסה ואני רוצה להודות לך ע"כ.
    שמתי לב שאתה כל הזמן מתייחס למחזור משכנתא, ואם אינני טועה אתה לא מתיחס למשכנתא ראשונה לקנית נכס ראשון, מדוע ?
    הייתי מעונין גם בחומר של מה נכון לעשות לפני שלוקחים משכנתא, ואיך לא ליפול ככה שנצטרך למחזר אח"כ.
    תודה,
    זכי.

    • מאת עומר דורון‏:

      זכי שלום
      מעריך מאוד שאתה קורא את התכנים שלי
      אני מתייחס למחזור המשכנתא כדי להראות טעויות שאנשים עושים
      גם אם אתה לקראת לקיחת משכנתא אז החוקים הם אותם חוקים
      יצירת תמהיל המשכנתא הרווחי הוא זהה לחלוטין
      לגבי חומר חינמי ללקוחות שלפני לקיחת משכנתא
      לחץ על הקישור הבא והרשם לסדרת טיפים חינמיים של לפני קניית דירה (מצד שמאל למעלה)
      http://www.simplemortgage.co.il/

      אני אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  59. מאת אייל‏:

    בסכום כזה הייתי משדרג לרעייתי את הרכב…
    אני אבדוק עם אח שלי שעובד בבנק טפחות את הדברים- לקחנו משכנתא של 500000 ל 30 שנה בריבית קבועה – ההחזר החודשי שלנו נע ונד בהתאם לריבית במשק ולמיטב זכרוני נשאר לי לשלם אחרי 7 שנים כ 480000..אני אבקש ממנו דו"ח כפי שכתבת ונמשיך משם.
    תודה בינתיים
    אייל

    • מאת עומר דורון‏:

      אייל תודה רבה על תגובתך
      אני שמח שאתה הולך לבחון את המשכנתא שלך
      הבעייה בהלוואה הצמודה למדד ל 30 שנה שמשלמים כל הזמן לבנק
      והחוב לבנק כל קטן.
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  60. מאת חנוך‏:

    יש לי משכנתא עד יוני 2020 סכום התשלום החודשי הוא 4200 ריבית 3,65 אחוז צמוד מדד סכום המשכנתא הוא נכון לעכשיו בערך 400000 יש אפשרות למחזר הוא מה שקיבלתי זה הטופ

    • מאת עומר דורון‏:

      חנוך שלום,
      אני לא יכול לתת לך תשובה מפורטת מבלי
      לראות את כל תנאי ההלוואה שלך
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  61. מאת זהבית‏:

    שלום וברכה,
    לקחתי הלוואה ע"ס 100000 ש"ח בריבית של 3.93 צמוד מדד לפני כ- 9 שנים ברצוני לדעת איך אני יכולה לחסוך בהחזר המשכנתא
    תודה

    • מאת עומר דורון‏:

      זהבית שלום,
      מודה לך שאת משתפת אותי בהלוואה שלקחת
      חסרים לי נתונים רבים על המשכנתא שלך כמו
      מספר השנים של ההלוואה, מסלול וכד'
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  62. מאת מרים‏:

    שלום עומר,
    תוכל בבקשה להסביר קצת יותר את תשובתך לאיתן. מה הכוונה לגייס את ההון העצמי דרך דירת ההורים?
    ההורים שלי ושל בן זוגי עדיין משלמים משכנתאות על הדירות שלהם. האם זה אפשרי במקרה כזה או שזה רלוונטי רק אם הם סיימו לשלם את המשכנתא על הדירה?
    תודה,
    מרים.

    • מאת עומר דורון‏:

      מרים שלום,
      נניח שדירת הוריך שווה היום 1,000,000 שקלים
      ויש להם היום משכנתא של 300,000 שקלים
      הבנקים למשכנתאות מוכנים לתת עד 70% מערך הנכס הקיים
      (אחוז המימון תלוי בלווה ומשתנה בין הבנקים)
      זאת אומרת שהבנק יהיה מוכן לתת להורים שלך 700,000 שקלים (מליון כפול 70%)
      אך מתוך ה 700,000 שקלים יש להם כבר משכנתא של 300,000 שקלים
      ולכן הבנק יהיה מוכן לתת להם 400,000 שקלים (700,000 שקלים פחות המשכנתא הקיימת של 300,000 שקלים)
      הסכום של ה400,000 שקלים יכול להוות הון עצמי בשבילך לקניית דירה
      או הוא יכול להוות כסף לכיסוי הלוואות שלך או של הוריך
      אני תמיד מזכיר לאנשים שאת כל ההלוואות צריך להחזיר
      ולכן חשוב מאוד שההלוואות הללו יהיו הלוואות הרווחיות לך ולא לבנק
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  63. מאת בלהה‏:

    עומר שלום
    הסרטון נהדר והוריד לי את הפחד "מהחיה הטורפת" שקרויה משכנתא.
    שנית האם אוכל להוזיל את העלויות של הלוואה רגילה שלקחתי דרך חברת אשראי לפי הפרטים הבאים:
    15000 ש"ח בריבית MULTI החזר ב-48 תשלומים
    P+5% , נומינלית שנתית בשיעור 8.75 אחוז ,מתואמת שנתית 9.11 אחוז

    ההחזר בסכום קבוע , ותהיה הטבה גם על רבית הגישור שבה יחויב חשבוני
    ההלוואה נקראת ",הלוואה ברגע עם הטבה"
    בלוח הסילוקין שקבלתי מהבנק סכום הקרן הולך ויורד ואם הבנתי נכון מהסרטונים זה לפחות סימן טוב…..
    שלישית אשמח לשמוע ולהבין טוב יותר איך מגייסים את דירת ההורים שאין עליה משכנתא לטובת רכישת דירה נוספת?.

    בשמחה והקלה
    בלהה

    • מאת עומר דורון‏:

      בלהה שלום,
      לגבי דירת ההורים והחלפת ההלוואה שלך בכרטיס האשראי-
      נניח שדירת הוריך שווה היום 1,000,000 שקלים
      ויש להם היום משכנתא של 300,000 שקלים
      הבנקים למשכנתאות מוכנים לתת עד 70% מערך הנכס הקיים
      (אחוז המימון תלוי בלווה ומשתנה בין הבנקים)
      זאת אומרת שהבנק יהיה מוכן לתת להורים שלך 700,000 שקלים (מליון כפול 70%)
      אך מתוך ה 700,000 שקלים יש להם כבר משכנתא של 300,000 שקלים
      ולכן הבנק יהיה מוכן לתת להם 400,000 שקלים (700,000 שקלים פחות המשכנתא הקיימת של 300,000 שקלים)
      הסכום של ה400,000 שקלים יכול להוות הון עצמי בשבילך לקניית דירה
      או הוא יכול להוות כסף לכיסוי הלוואות שלך או של הוריך
      אני תמיד מזכיר לאנשים שאת כל ההלוואות צריך להחזיר
      ולכן חשוב מאוד שההלוואות הללו יהיו הלוואות הרווחיות לך ולא לבנק
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  64. מאת דני‏:

    ראשית ההגדרה של חיסכון כספי של 19341 ש"ח אינו מידי אלא מתפרס על כל התקופה !! שנית כפי שידוע לי ריבית קבועה הצמודה למדד טומנת בתוכה עמלת פרעון מוקדם , אז כיצד המסלול אותו לקחת היה ללא קנס ?

    • מאת עומר דורון‏:

      דני שלום,
      מודה לך על תגובתך
      לגבי הרווח של 19,341 שקלים –
      אני יכול לאמר לך בוודאות שהרווח הוא גדול יותר
      לא רציתי להכנס לחישובים נוספים
      אבל אסביר לך למה אני מתכוון
      ראשית היום כבר קיצרתי את כל ההלוואה ב 0.6%
      ולכן אשלם לבנק פחות כסף והרווח שלי יהיה גדול יותר
      שנית מכיוון שההלוואה היא צמודה, אז ככל שההלוואה היא
      לתקופה קצרה יותר, אז אני אנגוס בקרן ההלוואה בצורה אגרסיבית
      יותר ואז אשלם לבנק פחות כסף על ריביות והצמדות
      לגבי אי תשלום הקנס –
      אתה תשלם קנס אך ורק בהלוואות הצמודות למדד המחירים לצרכן
      ורק במקרה שהריבית שבה לקחת את ההלוואה תהיה נמוכה יותר
      מהריבית הממוצעת למשכנתאות של בנק ישראל (נתון המפורסם באתר של בנק ישראל)
      בהלוואה שלקחתי הריבית שלי הייתה 2.95% בעוד שהריבית הממוצעת עמדה על 3.22%
      ולכן לא שלמתי קנס
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  65. מאת שירלי‏:

    שלום עומר
    1. האם משכנתא ריווחית,כדבריך, היא משכנתא בה הסכום להחזר קטן?
    2. לא תיארת מה צריך לעשות, פרט לקיצור משך השנים.או אז הסכום החודשי גבוה יותר.
    תודה

    • מאת עומר דורון‏:

      שירלי שלום,
      משכנתא רווחית היא משכנתא שאני משלם לבנק
      מינמום של ריביות והצמדות
      אם לקחת הלוואה של 500,000 שקלים
      השאלה כמה תחזירי לבנק?
      את הסכום שלקחת (500,000 שקלים) בטוח תחזירי
      השאלה כמה תחזירי על ריביות והצמדות
      ככל שסכום זה יהיה נמוך יותר המשכנתא שלך תהיה רווחית יותר
      לגבי מה צריך לעשות –
      לאחר שב 5 שנים האחרונות נבנו אצלי בחברה אלפי תמהילים
      וגם במשכנתאות האישיות שלי אף תמהיל לא דומה אחד לשני
      והתמהיל נבנה בהתאם לצרכים האישיים שלך
      בשביל לייצר סטואציה שבה תשלמי לבנק מאות אלפי שקלים פחות
      את צריכה לבנות תמהיל הלוואה (מוסבר בסרטון מה זה)
      כך שקרן ההלוואה תלך ותקטן מהתשלומים הראשונים
      עם אותו החזר חודשי שאתה יכול לשלם
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  66. מאת בת-אל‏:

    שלום עומר דורון,
    עם 19,341 ש"ח הייתי נוסעת למזרח (עם כרטיס טיסה $1000) ומטיילת 7.5 חודשים ($500 לחודש…ווואאאההו איזה חלום!! : )

    הייתי שמחה לקבל את עצתך בעניין המשכנתא שלקחתי, נשאר לי תשלום של 90,000ש"ח ל-11 שנים (החזר של 780):
    28,000ש"ח עם ריבית פריים 0.9-
    62,000ש"ח בריבית קבועה צמודה 4.8
    אמרו לי שלא כדאי לי למחזר את המשכנתא מפני שריבית הפריים שלי מעולה, ושלא כדאי לנגוע בריבית הקבועה עי יש לי קנס גבוה, יש דמי פתיחת תיק (למרות שאמרו שבסוף לא יגבו) וכו'

    תודה והמשך יום נפלא

  67. מאת אירית‏:

    שלום עומר, ראשית, תודה על הסרטונים המאד מעניינים וחשובים.הם מאד חידדו לי את נקודת הראיה לגבי הנתונים שעליהם אני צריכה להתמקד בעת מיחזור או לקיחת משכנתא חדשה. אני יכולה להעיד על עצמי שחוויתי על בשרי תוצאות של משכנתא מאד לא מוצלחת שלקחתי מפקידה מאד " אמינה" ואת כעסי הרב כשגיליתי לאחר 3.5 שנים שקרן המשכנתא גדלה. לפני כ-1.5 שנים מיחזרתי את המשכנתא. להלן התמהיל:
    סה"כ הלוואה: 316,000 ש"ח
    הלוואה 1: 106,000 ש"ח – ריבית קבועה צמודת מדד = 1.66% ל – 72 חודש
    הלוואה 2: 106,000 ש"ח – פריים- קרן בסיס שפיצר = P-0.8 ל – 216 חודש
    הלוואה 3: 94,915 ש"ח – משתנה – עוגן מק"ם – משתנה כל שנה – נכון לעכשיו – 3.71% ל – 216 חודש
    הלוואה 4: 9,285 ש"ח – משתנה – עוגן מק"מ – משתנה כל שנה נכון לעכשיו – 3.71% ל – 216 חודש
    מה שעמד לנגד עיניי בתמהיל שהקרן תרד כל הזמן. אני לא בטוחה לגביההלואה המבוססת על העוגן מק"ם טובה. אשמח לשמוע ממך לגבי ההחזר הסופי ואם אפשר לגבי כל הלוואה באופן ספציפי.

    מצפה לסרטו הבא שלך,

    תודה,
    אירית

    • מאת עומר דורון‏:

      אירית שלום,
      את תחזירי לבנק 432,843 שקלים (בהנחה שהמקמ יגיע 5% והמדד יעלה ב 0.3% בממוצע והפריים יעמוד על 5%)
      ההלוואה שלך בגדול טובה, פרט לחלק של המקמ
      כיוון שהריבית בהלוואה הנ"ל היא משתנה כל שנה והיום שאנחנו נמצאים בסביבת ריביות מאוד נמוכה
      הייתי מעדיף לקבע את ריבית ההלוואה ולא להגיע למצבים שבה הריבית תעמוד על 8% כפי שהיה לפני מספר שנים
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  68. מאת דונה‏:

    הסירטון מאד מעשיר
    המשכנתא שלי-לקחתי 320,000 ש"ח לפני עשר שנים לתקופה של 20 שנים,אני משלמת לבנקריבית של 5.1 קבועה
    רציתי למחזר משכנתא אך הבנק טוען שיש עמלת מיחזור של כ-30000 ש"ח מה שאומר שהיות הקרן שלי עומדת על 270,000 ש"ח
    ובמידה ואני ממחזרת הסכום של ההלוואה יהיה 300,000 ש"ח
    אשמח להפגש איתך פגישת יעוץ במידה ואתה חושב שאוכל להוזיל את המשכנתא.
    בברכה,
    דונה

    • מאת עומר דורון‏:

      דונה שלום,
      לפי הנתונים שציינת אני מעריך שניתן למחזר את ההלוואה שלך למרות הקנס
      בוובינר שאקיים ביום שני אסביר פרטים נוספים ואתן דוגמא של לקוחות שיש
      להם קנס ולמה כדאי להם למחזר
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  69. מאת יצחק‏:

    רשמתי בכותרת איך הרווחתי 19,341 ₪ בפעולה אחת אך תסלח לי על הבורות לא ממש הבנתי מה זה אומר למחזר את המשכנתא ממה שהסברת.
    הסברת מה הטעיות השונות של האנשים אך את הפעולות עצמם שיש לבצע צעד אחר צעד לא אמרת.
    אשמח לדעת ואני בטוח שגם כל שאר האנשים יתעניינו איך בדיוק עושים את זה שלב אחר שלב ואילו מכשולים עלולים להופיע בכל שלב על מנת להרוויח מהמשכנתא.

    תודה רבה

    • מאת עומר דורון‏:

      יצחק שלום,
      מחזור משכנתא זה לקחת את ההלוואה שיש לך בבנק ופשוט לשנות את התנאים שלה
      שכמובן העדיפות שהתנאים יהיו כמה שיותר טובים לטובך (ולא לטובת הבנק, כפי שקורה לרוב מי שממחזר)
      מה שעשיתי בהלוואה שלי –
      מכיוון שבניתי תמהיל הלוואה רווחי כך שלא יהיו לי קנסות, החלפתי את תנאי ההלוואה של הלוואה ל 9 שנים
      בריבית קבועה צמודת מדד של 2.95% להלוואה עם ריבית קבועה צמודת מדד ל 8 שנים בריבית של 2.35%
      וכך הרווחתי 19,341 שקלים
      מה צריך לעשות בשביל למחזר את ההלוואה –

      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  70. מאת שגיב רדא‏:

    עומר שלום!
    כבחור בן 22 חסר ניסיון פיננסי , אשמח אם תוכל להסביר מושגים בסיסיים על מנת להבין את מה שאתה מסביר עוד לפני
    שהטעויות שאתה מנסה לתקן בוצעו.

    אם תוכל להחזיר לי גם תשובה למייל.

    תודה!
    שגיב רדא

    • מאת עומר דורון‏:

      שגיב שלום,
      מה הדברים שאתה רוצה לדעת?
      עולם המשכנתאות טומן בתוכו עולם של מושגים רבים
      חדד את הדברים שאינך מבין
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  71. מאת ורד‏:

    היי , לקחתי משכנתא ל30 שנה בריבית 2.25 משתנה כל 5 שנים הסכום כ780 אלף שח , אני משלמת כ 3000 שח מידי חודש. איך ניתן לייעל?

    • מאת עומר דורון‏:

      ורד שלום,
      הייתי ממליץ לך לשנות את ההלוואה שלך במהירות
      מ 2 סיבות:
      1. יש לך הלוואה ל 30 שנה, כך שכל חודש את תשלמי (ומשלמת) לבנק כסף והחוב שלך לבנק לא קטן
      בהלוואה צמודה ל 30 שנה – 18 שנה את תשלמי לבנק כסף והחוב שלך לבנק לא יקטן כלל
      וחמור יותר ההחזר החודשי שלך, רק ילך ויגדל (כמו שהצגתי בסרטון ה 1)
      2. יש לך הלוואה שהיא משתנה כל 5 שנים, היום שאנחנו נמצאים בסביבת ריביות מאוד נמוכה
      אז הריבית שלך נמוכה, בעוד 5 שנים הריבית שלך תגדל בוודאות (היו שנים שהריבית עמדה על 8% ואף יותר)
      וזאת הסיבה שהבנקים תמיד מציעים הלוואות אלו
      הפתרון בשבילך הוא לבנות תמהיל הלוואה (מוסבר בסרטון מה זה)
      כך שקרן ההלוואה תלך ותקטן מהתשלומים הראשונים
      עם אותו החזר חודשי שאתה יכול לשלם
      התמהיל נבנה בהתאם לפרמטרים הבאים:
      גילך
      רמת ההחזר שלך
      סכום ההלוואה שלך
      סוג העסקה (מגורים או השקעה, ואם השקעה איזה סוג השקעה)
      האם יהיה לך כסף בעתיד
      ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לייצר לך משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  72. מאת שלומי‏:

    שלום,עומר האם קיימות אפשרויות רווחיות למחזור המשכנתא הבאה, סכום ההלואה הוא 560000,
    מתוך זה 440000 בריבית קבועה של 5.5 צמוד מדד השאר צמוד דולר על בסיס ליבור בריבית 1.96,קיים קנס בסך של 70000 ש"ח,מדובר במשכנתא קיימת כ-8 שנים,תודה מראש

    • מאת עומר דורון‏:

      שלומי שלום,
      לכמה שנים כל הלוואת המשכנתא שלך?
      לגבי הקנס – ברגע שאדע לכמה שנים ההלוואה אוכל לברר
      האם מחזור ההלוואה הוא רווחי למרות הקנס שיש לך
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

      • מאת שלומי‏:

        שלום עומר ותודה על התגובה
        ההלואה היא ל25 שנה

        • מאת עומר דורון‏:

          שלומי – אם ההלוואה היא ל 25 שנה כדאי לך לעשות מחזור להלוואה שלך
          בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
          עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
          דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
          כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
          ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
          בנק מזרחי – 1800-475-473
          בנק לאומי – 3200*
          בנק פועלים – 2401*
          בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
          בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
          בנק אגוד – 3200*
          בנק ירושלים – 5727*
          אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
          שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
          למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
          ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
          http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
          מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
          עומר דורון

  73. מאת יואב‏:

    עומר שלום,
    בסוף שנה זו נסיים סוף סוף לשלם את המשכנתא על הבית ועכשיו אנחנו חושבים הלאה
    אנחנו מאד מעוניינים לרכוש דירה להשקעה אשר מפירותיה נוכל להינות בעתיד
    המחשבה הכללית הייתה שלצורך רכישת דירה להשקעה נוכל לקחת משכנתא על חשבון הבית שלנו (נניח משכנתא בהיקף של כ 25% מערך הנכס)
    מה שעוצר אותנו כרגע היא ההנחה ששכר הדירה שנקבל לא יכסה את תשלום המשכנתא ולכן נצטרך לספוג שנים רבות של תזרים הכנסות שלילי
    בהנחה זהירה של שכר דירה שנתי שמניב 4% משווי הדירה, האם לדעתך ניתן ליצור מצב של תזרים מאוזן מהחודש הראשון?
    תודה
    יואב

    • מאת עומר דורון‏:

      יואב שלום,
      מודה לך על שאלתך
      אני מקיים ביום שני וובינר ובו אציג את הדרך
      למינוף הנכסים, כך שתוכל לראות איך עושים זאת
      לגבי שאלתך –
      ניתן לעשות זאת, אבל תצטרך לקנות דירות שמניבות יותר מ 4% תשואה
      בשביל להגיע לתזרים חיובי, כך שהשוכרים יממנו את המשכנתא ובעוד 12-15 שנה
      תהיה לך דירה ללא משכנתא ותקבל הכנסה פאסיבית כל חודש
      עליך לחפש נכסים סביב 400,000 עד 500,000 שקלים
      שמכניסים שכירות של בין 2,300 שקלים ומעלה
      יש הרבה אזורים בארץ שקיימים נכסים כמו אלו:
      באר שבע
      חיפה
      רמלה
      לוד
      דימונה
      כל הקריות
      חדרה
      עפולה
      צפת ועוד ערים נוספות
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  74. מאת רונית‏:

    שלום,

    נהניתי לצפות בסרטון ואני לגמרי מתחברת לנושא.
    הדבר היחיד שאני לא מבינה זה איך הצלחת לא לשלם קנס יציאה במחזור המשכנתא המקורית למרות שהיא צמודה למדד? האם זה פשוט מו"מ מול הבנק?

    אני מודה לך מאד על התשובה,

    בברכה,

    רונית

    • מאת עומר דורון‏:

      רונית שלום,
      לא שילמתי עמלת פירעון מוקדם כי הריבית שלקחתי
      הייתה יותר נמוכה מהריבית הממוצעת למשכנתאות של בנק ישראל
      ריבית ההלוואה שלי עמדה על 2.95% והריבית הממוצעת של בנק ישראל
      ביום שבו בצעתי מחזור להלוואה עמדה על 3.22%, ולכן לא שילמתי קנס
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  75. מאת ראובן‏:

    אלו דברים שידענו שהבנקים עובדים עלינו ולא היה לנו ידע איך להתמודד איתם לשמחתי לא נשארו לנו הרבה תשלומים ,דבר נוסף אני מתכוין לבקש משכנתא נוספת לתוספת בניה, ו.או לקנית דירה

    • מאת עומר דורון‏:

      ראובן שלום
      אשמח לסייע לך בלקיחת הלוואות נוספות
      בין אם לצורך קניית דירה או לצורך תוספת בנייה
      זכור שהבנק אף פעם לא יציע לך הלוואה שתהיה טובה
      לך כי הוא רוצה להרוויח כסף ולכן חשוב לבנות תמהיל הלוואה
      רווחי, כך שתשלם לבנק מאות אלפי שקלים פחות בעבור ריביות והצמדות
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  76. מאת אורי‏:

    כשאני מגיעה לבנק, מה אני צריכה לבקש? איזה מסמכים?

    • מאת עומר דורון‏:

      אורי שלום,
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  77. לעמר שלום!
    אני לא מבין איך אין עמלת פרעון מוקדם בריבית קבועה?
    בברכה
    יוסי

    • מאת עומר דורון‏:

      יוסי שלום,
      אין בעמלת פירעון מוקדם כיוון
      שהריבית של ההלוואה (2.95%)
      יותר נמוכה מהריבית הממוצעת למשכנתאות של
      בנק ישראל ביום פירעון ההלוואה (3.22%)
      במצבים אלו אין קנסות, למרות שההלוואה היא במסלול של ריבית קבועה צמודת מדד
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  78. מאת בת-אל‏:

    שלום עומר דורון,
    עם 19,341ש״ח הייתי נוסעת שוב למזרח (כרטיס טיסה של $1000) והיה נותר לי כסף לטיול של 7.5 חודשים ($500 לחודש) !!! : )

    הייתי שמחה לקבל את עצתך,
    המשכנתא שנותרה לי עומדת על 90,000 ל-11 שנים בהחזר של 780ש״ח בחודש:
    28,000ש״ח בריבית פריים 0.9-
    ו-62,000ש״ח בריבית קבועה צמודה 4.8
    ייעצו לי לא למחזר את המשכנתא מפני שריבית הפריים שלי מעולה, בריבית הקבועה זה לא משתלם בגלל הקנס ודמי פתיחת התיק (למרות שבסוף אמרו שהם לא יגבו) וכו׳
    אשמח לתגובה
    בברכה
    בת-אל

    • מאת עומר דורון‏:

      בת אל שלום,
      העלת לי זכרונות נעימים מהמזרח (למרות שהייתי שם בצונאמי)
      לגבי ההלוואה שלך –
      צריך לבחון מהו גובה הקנס והעלויות הנלוות ביחס לחיסכון האפשרי
      לגבי ריבית הפריים תוכלי לקבל את אותה ריבית גם היום
      על פניו נראה שניתן לשפר את הלוואת המשכנתא שלך
      ולקצר משמעותית את התקופה של ההלוואה הצמודה
      אך מכיוון שגובה ההלוואה שלך הוא מאוד נמוך חשוב לדעת
      את גובה הקנס והעליות הנלוות

      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

    • מאת בת-אל‏:

      שלום שוב,
      תודה רבה על תשובתך, נרשמתי לוובינר ואני מחכה בכיליון עיניים להרצאתך

      יש לי את דו״ח היתרות לסילוק והוא:
      0.9%- בריבית פריים – יתרת הקרן 28,653ש״ח (החזר 249ש״ח ל-11 שנים)
      4.8% בריבית קבועה צמודה – יתרת הקרן 50,589ש״ח (החזר 533ש״ח ל-11 שנים)
                                                 הפרשי היוון (קנס) 5,947ש״ח 

      אני יודעת שאוכל למחזר כרגע את הסכום שנותר בהלוואה הקבועה (61,414ש״ח) בריבית קבועה צמודה חדשה של 2.5% בבנק הפועלים (שאלתי לפני כמה חודשים). אבל לאחר שהוספתי את תוספת פתיחת התיק למשכנתא החדשה בבנק הפועלים (מוכנים לרדת רק ל-250 ש״ח) ובנוסף את השמאי שיעריך שוב את הנכס, את הטירחה….וכו׳. יצא שההחזר החודשי נותר ללא שינוי. 
      האם יש פתרון יצירתי אחר או שזה התמהיל הכי מעניין שיש?

      תודה בכל אופן על הכוונה הטובה
      גרמת לי לחלום… ולו אף לרגע : )
      בת-אל

      • מאת עומר דורון‏:

        בת אל שלום
        את חרוצה והוצאת את הדוח יתרות
        אני יכול לאמר לך בוודאות שניתן לבנות לך תמהיל הלוואה רווחי
        כך שתקופת ההלוואה שלך תתקצר עם אותו החזר חודשי
        בנוסף תוכלי לקנות דירה נוספת להשקעה וגם את זה אסביר בוובינר ביום שני ב 21:00
        נפגש בוובינר
        מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
        עומר דורון
        מנכ"ל פשוט משכנתא

  79. מאת יצחק‏:

    אבל לנו יש כבר משכנתא ואם נצא ממנה יש קנס לקחנו 380000 מחולק לשני הלוואות אחת ל 14 שנים והשניה ל 25 שנה בריבית 4.5 אחוז צמוד למדד

    • מאת עומר דורון‏:

      יצחק שלום,
      לגבי הקנס – הקנס לא יוצא מכיסך היום, אלא מתווסף לחוב שלך
      גם אם יש לך קנס יש לך סיכוי גבוה להרוויח מהמחזור
      בהלוואה שיש לך ל 25 שנה אתה תשלם במשך 12 שנה
      כל חודש והחוב שלך לבנק ימשיך לגדול ולגדול וגם ההחזר החודשי
      כל הזמן ילך ויגדל
      ולכן כדאי לך לשקול מחזור של הלוואת המשכנתא שלך
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  80. מאת ברק‏:

    בנוגע למשכנתא שלי: סך 180000 ש"ח, מספר תשלומים: 179(כ15 שנה). ריבית נומינלית:3.56% ריבית מתואמת: 3.62%.
    בקשר לסרטון: כל הכבוד על ההשקעה, אך במילים פשוטות, האם אני יכול למחזר משכנתא באופן מקצועי לבד?, באם התשובה היא שלילית, אז מה העלות שאתה לוקח על ביצוע הפעולה?
    אם הייתי מקבל סכום של 20000 ש"ח, הייתי סוגר איתו חובות ומינוס בבנק.

    • מאת עומר דורון‏:

      ברק שלום
      לא ציינת איזה מסלול ההלוואה שלך בשביל לבחון כמה תשלם בתום תקופה
      לגבי ההלוואות שלך – הייתי ממיר את ההלוואות הללו שהן לתקופות קצרות
      עם ריביות מאוד גבוהות (על אוברדרפט משלמים היום 11.75% לשנה!!!)
      ואז יוצא לך החזר חודשי מאוד גבוה.
      ולכן הייתי לקוח את אותן הלוואות על חשבון הבית שלך בריביות יותר זולות
      לתקופות יותר ארוכות ואז מקטין את ההחזר החודשי ומקצר את המשכנתא
      האם תוכל לעשות זאת לבד?
      אינני יודע מה רמת הידע שלך בתחום בשביל לתת לך תשובה
      בשביל לדעת פרטים נוספים על המשכנתא שלך
      עליך להוציא מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  81. מאת חנה קימלמן‏:

    בוקר טוב עומר
    הסירטון מוצלח מאד מסביר וממצא ומדרבן אותי להתקשר לבנק ולשבת איתם שוב למשא ומתן אני אבדוק בדו"ח הסילוקין שלי את הנתונים שביקשת ואעביר לך.
    לגבי שאלתך מה אני אעשה עם הכסף אקח את משפחתי לטיול לארה"ב לכמה שבועות.
    המון תודה.
    אני אהיה איתך בקשר
    יום מבורך לך וגם לנו
    חנה

    • מאת עומר דורון‏:

      חנה שלום,
      תודה רבה על תגובת
      בקשי מהבנק דו"ח שנקרא דו"ח יתרות לסילוק
      דו"ח זה הוא מעין "צילום רנטגן" של הלוואת המשכנתא שלך
      כך שניתן לראות פרמטרים רבים ולבחון את הלוואת המשכנתא שלך
      ניתן לקבל את הדוח דרך המוקדים של הבנקים למשכנתאות
      בנק מזרחי – 1800-475-473
      בנק לאומי – 3200*
      בנק פועלים – 2401*
      בנק דיסקונט למשכנתאות – 2009*
      בנק הבנלאומי למשכנתאות – 3533*
      בנק אגוד – 3200*
      בנק ירושלים – 5727*
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  82. מאת יצחק‏:

    אתה גדול , תודה שהארת את עיננו . אנחנו קבוצה בעלי זכות לבניה בחלקה מסוימת , משהו הדומה לקבוצת רכישה והולכים לבנות עם בנק מלווה . אני אעביר את האתר שלך לעמיתים בקבוצה , ומאד ייתכן שיפנו אליך .

    • מאת עומר דורון‏:

      יצחק שלום,
      מודה לך שנהנהת מהסרטון והבנת
      איך עולם המשכנתאות עובד
      אני מודה לך שאתה משתף את חברך
      בסרטונים שלי וגורם להם ליצור משכנתא רווחית
      אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
      שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
      למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
      ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
      http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

  83. מאת איתן‏:

    עומר שלום,
    האזנתי לשני הסרטים שלך ושאלה לי אליך.
    האם המידע שאתה מלמד מתאים גם למי שטרם רכש דירה וטרם לקח משכנתא?
    כאשר אין לו כל הון התחלתי ואני אסביר.
    אני נמצא בצומת שבה כל חיי שילמתי שכירות לדירת מגורים.
    המחשבה להפסיק לשלם לשכירות ולקנות בית ואת הכסף שהלך לטובת שכירות (כ 3500 ש"ח בחודש)
    להשקיע במשכנתא.
    העניין שאין לנו שום כסף לטובת התשלום הראשוני כלומר המשכנתא תהיה משכנתא של 100%.
    כאשר הנכס ישמש כערבון.
    א. האם זה בכלל אפשרי?
    ב. האם יש דרך לקבל משכנתא שכזו ולבנות אותה בצורה שאתה מלמד?
    ג. שוב שאלת הבסיס האם המידע שאתה מעביר רלוונטי למקרה כזה?

    תודה
    th,i

    • מאת עומר דורון‏:

      איתן שלום
      תודה על שאלתך
      המידע שאני מציג מדבר על איך לשלם את ההלוואה
      מה שאתה צריך זה איך לגייס את הכסף
      אם אין לך הון עצמי, אתה יכול לגייס אותו דרך דירת הוריך או דירת הורי אשתך (אם אתה נשוי)
      והם יוכלו לתת את ההון העצמי כהלוואה על חשבון הבית שלהם שאותה אתה תשלם
      ואם זה מתאפשר לך אנחנו יכולים לעזור לך

      מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
      עומר דורון
      מנכ"ל פשוט משכנתא

      • מאת כלכלן‏:

        אתה יכול גם לקפוץ באנג'י בלי חבל…

        לא חבל על ההורים שלו? מאיפה ישלמו את המשכנתא שלקחו עוד כמה שנים? מכספי הפנסיה שלהם

        איתן,
        אתה חייב לחסוך כל חודש, ע"מ להגיע להון ראשוני איתו תוכל לקנות דירה.
        בכל מקרה רמת מחירי הדירות היום היא מופרחת.. חכה שנתיים שלוש אתה רק תרוויח.

        • מאת עומר דורון‏:

          איתן שלום,
          שים לב שגם לאלו שהראתי את הדרך
          איך לקחת הלוואה על חשבון דירת ההורים
          סייגתי ואמרתי שעליהם לזכור שהם חייבים להחזיר את ההלוואה
          כמובן שתמיד עדיף לקנות דירה כשברשותך הון עצמי
          אשמח לפגוש אותך בוובינר (הרצאה אינטרנטית דרך המחשב)
          שאקיים ביום שני ב 21:00 ושם אתן דוגמאות
          למשכנתאות נוספות ואיך יצרתי להם משכנתא רווחית
          ניתן להרשם דרך הקישור המצורף
          http://simplemortgage.co.il/lunch/mortwebinar/
          מתחייב לחיסכון החודשי שלך,
          עומר דורון
          מנכ"ל פשוט משכנתא

להגיב על זוהר לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *